keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

#sick

Mun teki iha hirveesti mieli tulla heittään pikaset moikat blogiin ! Nimittäin katsahdin kalenterii ja voi ei..  tajusin vasta nyt oikeesti, että koulu alkaa kahen viikon päästä!
Siistii päästä ylä-asteelle, mutta sit joutuu taas jälleen totutella niihin aikasiin aamuherätykseen.. Ei niinkään mun juttu ! :/
Nyt oon vielä kipee, enkä ajatellu tuhlata tällaseen kesälomaa, joten taidan mennä jo vähän aikasemmi nukkuun, jos vaikka oisin huomenna jo terveempi.
Kauheeta kuinka nopeesti tää kesäloma on vierähtänyt.. justhan se alko. On ollu ihan sairaan kivaa ja mukavaa kavereiden kanssa, mutta silti tuntuu,
että en ois kerenny tekee vielä mitään ! En ees oikeastaan tiiä mitä oon tehny ja miten oon saanu tän ajan kuluun niin hirveetä vauhtia ! Kaikki muut kesälomat on
kulunu paljon hitaammin. Ehkä pitäis opetella herään vähän aikasemmi, kun sillon kolmen aikoihin päivällä (:D). Tänään vielä ohjelmassa vähän huoneen siivousta ja matkalaukun purkua. Koko loppu ilta meneekin varmaan keksimällä tekemistä huomiselle ! Pitäkää kivat kaks viimestä viikkoo ja nauttikaa lomasta, vielä kun voi ! Tää taitaa olla viimenen postaus Heinäkuussa ;)

16 kommenttia:

  1. Onnee hei yläasteelle!
    Ite pääsen ny 8 ja 7 voi olla sun paras tai paskin vuosi :)
    Liityin sun blogiis!:)
    Tässä mun jos haluat käydä kurkkaamassa: http://jemipp.blogspot.fi/ :)

    VastaaPoista
  2. Mul on iha toi sama fiilis etten ois mitää kesiksen aikana saanu aikaseks/tehtyy :D mut sit ku miettii nii kylhä mä olin sillo alkukesästä töissä ja kaikkee mut siit tuntuu olevan ikuisuus :o
    Mut joo onnee ylä-asteelle! (; ite oon alottamas suorittaa viimistä vuotta siellä (:

    http://miinzq.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Nuo Discoveris juomat ovat kyllä niiin herkullisia. Tykkään! :)

    - annisblog.net

    VastaaPoista
  4. oot ihan superkaunis ja sulla on ihanat hiukset ! :-)

    VastaaPoista
  5. selailin sun postauksii ni tosi kiva blogi! :) liityn lukijaks.

    moment-in-reality.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. ihana banneri!:) millä se on tehty:)?

    VastaaPoista
  7. huomasin et sulla on toi nikon D3200 kamera ja oon ite aatellu ostaa sen nii onkse sun mielestä hyvä?:) ja voitko kertoo jotain tietoo siitä et saisin jonkun kuvan siitä kamerasta ku en melki mistään oo löytänyt tietoo:D mut nää sun blogissa olevat kuvat näyttää ainakin tosi hyviltä:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on aivan tosi hyvä ja ku klikkaa tota 'camera' kuvaketta tuola niin löytyy tietoo! ihan hirveesti parannusta vanhaa kameraan:) enemmän silti uskallan väittää et enemmä merkittee kamerassa objektiivit:) Ite ostin just 35mm objektiivin, aivan sairaan hyvä:) (en oo kyllä kuvannu mitää noista tällä)

      Poista
  8. ihana blogi !!! o:

    http://dostubidshit.blogspot.fi/

    VastaaPoista