sunnuntai 4. elokuuta 2013

Berliinin ostokset

Vihdoin sain aikaa ja intoo tehdä tän postauksen Berliinin ostoksista. Aikomus oli alunperin tehä jopa videokin, mutta se vähän jäi nyt ku oon vähän kipeenä.
Tänään oon kuitenki jaksanut koko päivän kuvata näitä vaatteita blogiin.  Luulenkin että, teitä enemmänki kiinnostaa nyt ne vaatteet
jotka ehdin löytää kahdessa päivässä, kun turhat höpinät, joten annetaan kuvien puhua puolestaan !

Toppaliivi Tää oli jostain tavaratalosta, mutta nimee en muista  !
 Jakku New Yorker
Paita Bershka
Aattelin etten osta enää pitkään aikaan mitää farkkupaitoja, koska  niitä on mulla niin paljon, mutta tää oli ihan pakolline ! Paita Bershka
 Paita Bershka
 Paita Hollister
 Huppari Hollister
 Toppi Zara
Nää oli niin rakkautta ensisilmäyksellä Shortsit Pull&Bear
Sit ostin aivan perus hameen, jota olinki kauan suunnitellu! Hame Bershka
Höntsyt Hollister
Farkut Zara
Mekko Bershka
Kengät H&M

Korvakorut Bershka
 Muut 1 Blondaava hoitoaine, 2 Kulmakarvojen ja ripsien kestoväri, 3 Lumenen kulmakynä, 4 Lancomen Kulmakynä, 5 Lumenen C-vitamiinia sisältävä yövoide, 6 Hiusharja
Starbucks muki

Eli tällasia ostoksia oon saanu keräiltyä parin päivän ajalta Berliinistä ! Tää oliki viimene postaus siihen liittyen. Tänää vietänki rentoilen loppupäivän, sillä viimeinen viikko ennen koulua !

29 kommenttia:

  1. ihania ostoksia ja muutenki ihastuin blogiis :3 liityn :)!

    http://mirellajau.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihana ihana blogi, oon ollu lukija jo kauan! :)
    Jos haluut käyä kattomassa mun blogin niin www.nettalive.blogspot.com

    Oisin tuhannesti kiitollinen jos liittyisit lukijaksi! <3

    VastaaPoista
  3. vooi apua ihania vaatteita! :) mäki olin just kolme viikkoa saksassa mutta en löytäny kyllä läheskään noin kivoja vaatteita! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih mäki tykkään ! hui ja mä olin vaan kolme päivääs, josta kaks ehin shoppaileen :D!

      Poista
  4. ihania ostoksia ja tosi kiva blogi :) ! liityin

    Ois kiva ku kerkeisit käydä kattomassa munkin blogin : http://juliaamaariaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. ihania ostoksia !<3

    http://lifeinmyeyes--hilkku.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Ei hitto kui ihanat noi shortsit! <3 ja muutenki aivan ihanii noi kaikki vaatteet mitä ostit ääää haluisin kaikki!:) ja ihanasti kuvattu tolleen ikkunan eessä noi vaatteet ja muutenkin ihana blogi tykkään tosi paljon! :)♥

    VastaaPoista
  7. Ihania ostoksia! Tuo farkkupaita on aivan ihana, kelpais mullekin! :)

    ♥: http://my--lullaby.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Ihania vaatteita!<3 koska tullee taas uus postaus?

    VastaaPoista
  9. Ihania vaatteita!<3 koska tullee taas uus postaus?

    VastaaPoista
  10. Ihania vaatteita :D ! Ja ihastuin täysin sun blogiin :3

    VastaaPoista
  11. Sinut on haastettu!

    www.iyouweall.blogspot.fi

    VastaaPoista
  12. kivoja vaatteita ja muutenkin ihana blogi! ♥

    http://assiblogi.blogspot.com/

    VastaaPoista
  13. Oot tosi kaunis ja muutenki tosi kiva blogi!! :)

    http://iidajulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  14. Tosi ihana blogi, sait uuden lukijan! :) multa löytyy myös nuo Zaran farkut ja oon ollu hurjan tyytyväinen niihin.

    VastaaPoista
  15. Minkä kokosia paitoja käytät esim. hm paidoissa? Aattelin ite tilata kans tommosen samanlaisne hollisterin paidan, mut oon kuullu et noi vaatteet on aika pientä kokoo...

    VastaaPoista