keskiviikko 21. elokuuta 2013

Lemppari hiustuotteet ♡

Tuola pöydällä ja suihkun tiloissa lojuu erilaisia purkkeja shamppoita, hoitoaineita ja muuta kamaa. Jotkut näistä tuotteista oon kuitenkin todennut
aivan täydellisiksi ainaki mun hiuksien kanssa. Lisäks oon ostanu taas lähiaikoina muutamisen hiustuottetta ja harvoin törmänny näin hyviin.
Osa näistä tuotteista koseuttaa hiukset ihan tajuttoman hyvin ja suurena plussana, että nää tuoksuu aivan taivaallisille ! Aattelinki näistä väsätä pienen
postauksen blogiin, sillä monet  on kyselleet, millä hoidan hiuksiani.' Vaikka ihmisillä on erilaiset hiuslaadut ja kaikki aineet eivät sovi todellakaan yhteen
kaikkien hiuksien kanssa, ajattelin, että haluaisitte silti vilkaista nää mun lempparit !  

Nää let me be- tuotteet hoitaa ihanan sileiks hiukset ja pitää ne kiiltävinä. Nää tuoksuu aivan taivaallisille ! Lisäks hinta on  tosi edullinen.
Nää on ehkäpä mun lemppari tuotteet kaikista hiusvoiteista mitä oon kokeillu. Nää tuoksuu täydellisiltä, näiden käytön jälkeen hiukset on ihanan pehmeet
ja sileet.  Toi hiusnaamio kosteuttaa ihanasti, silti hiukset ei näytä mitenkään rasvasilta, päin vastoin niistä tulee ihanan puhtaat.
Tätä käytän enemmäkseen kuiviin ja hajoileviin latvoihin. Tää on kans toiminu hyvin, eikä oo tarvinu harkitakkaa uutta tuotetta tän paikalle.
Oon aina enne vaihdellu hiuslakkaa ja jotkut on pysyny, jotkut taas ei. Tää on kuitenki pitäny hiukset tosi hyvi, jos on halunnu jotai kampauksii laittaa.
Nyt oon siis löytäny yhen hyvän tuotteen siihenki tarkotukseen.
Remigntonin suoritusrauta on jo kauan sitten ostettu ja vieläki pysyny hyvänä. Tykkään käyttää, koska tää ei jätä minkäänlaisia painautumia vaan suoristaa hiukset pehmeiks.
Lisäks multa löytyy vielä remingtonin kiharrin, joka on saanu jo paljo käyttöö joulun jäljiltä. Tää löytyykin aika monelta. Kiharat saa huippu nopeesti ja tää on yllättävän
helppo käyttää.

6 kommenttia: