lauantai 10. elokuuta 2013

cool autumn & curly hair


Oon täysin alottanut jo syksyn viettämisen ! Ainakin itse olen jo täysin syksyn puolella, enkä nää enää tietoakaan kuumasta kesästä. Ilma alkaa viilentyä,
jonka huomaa jo siitä, että pelkät shortsit eivät enään riitä ulkona sekä isot neulepaidat tuntuvat mukavan lämpimiltä. Kotikulmien hiekkatiet alkaa muuttua
mutaiseksi ja sateet alkavat. Koulukin alkaa jo parin päivän päästä,  joka tietenkin tuo lisää makua tulevasta vuodenajasta.
Kesä on ollutkin aivan mahtavaa aikaa, paljon on tullut tehtyä ja uusia asioita koettua.  En millään malta luopua kesästä ja varsinkin kesälomasta, näin suurimaksi osaksi olevana kesäihmisenä ja kuumasta ilmasta tykkäävänä ! Silti ihan mukava aloittaa syksy, sillä uudet koulujutut yms. Lisäksi oon ihan malttamattona ostanu neuleita vaatekaappiini
syksyä ja talvea odottaen ;) Nyt meen nauttimaan täysillä kolmanneksi viimeisestä kesäloman illasta kaverina I Padi sekä kaakao ja nuo herkulliset subwayn keksit

14 kommenttia:

  1. Mäki oon iha totaallisesti rakastunu neuleisii :P sul on aivan ihanat hiukset! :)

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi ! Minkä kokoiset kuvat sulla on ?(:

    VastaaPoista
  3. Tosi ihania kuvia & mullekki kelpais tollaset hiukset ! :33 Alan kyl lukemaan (:

    VastaaPoista
  4. ihanat hiukset ja shortsit <3 muutenki tykkään blogistas ja siks liityin! kiva jos vilkaset munkin blogia ja liityt jos kiinnostaa :)

    http://fromdaytoday-karo.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Kirjoitat ihanasti ja sulla on upeet hiukset! Ois kiva jos kävisit vilkaisemassa mun blogia. ;)
    http://nompparelliunelma.blogspot.fi/

    VastaaPoista