keskiviikko 9. heinäkuuta 2014

life goes on

Moikka kaikille ihanille! Toivottavasti teidänkin kesä on edennyt aurinkoisesti. Mulla on niin paljon tunnemyllerryksiä, kirjoiteltavaa ja kerrottavaa,
että en oikein edes osaa päättää mistä aloittaisin. Yritän nyt tiivistellä kaikki mahdollisimman tiiviiksi nipuksi.
Musta tuntuu, että oon nyt pikkuhiljaa saanut jalat maahan takaisin menetettyäni yhden tärkeän ihmisen mulle. Tottakai vielä pitkään tulee olemaan haikea olo,
mutta mulla on onneks ihania ystäviä vierellä.. siitä haluaisinkin seuraavaksi puhua. Viimeviikolla olin turnauksessa Vaasassa joukkueen kanssa
ja kelit oli kyllä mitä parhaimmat. Vietimme aikaa tropiclandiassa uimassa ja yksi diskoiltakin siinä tuli vietettyä. Peleistä nappasimme kultaiset mitalit.
Liina, eräs ystävyksistäni majaili meillä maanantaina ja tiistaina piristämässä päivää. Liinan kanssa herkuteltiin mitä maukkaiten ja aika kuluikin mm.
musiikkia kuunnellessa. Oon ollut ihan täpinöissä Ed Sheeraninkin uudesta albumista. Kaikki biisit on kulutettu moneen kertaan rikki ja puhki, mutta silti
vaan niitä jaksaa aina kuunnella.Eilen taas vietin aikaa toisen ystäväni Ellan kanssa. Talviturkki tuli kastettua ja olo on nyt oikein mahtava. Käytiin myös pitkästä
aikaa räpsimässä ihan kameralla kuvia, kuten tuosta peltokuvasta näkyykin. Saksa - Brasilia pelikin tuli seurailtua. Myös mummolassa tuli poikettua syömässä mailman parhaita lettuja! Sitä oppii arvostamaan läheisiä ihmisiä aina vaan enemmän ja mä oon nyt oikeesti huomannut enemmän ja enemmän, kuinka tärkeitä ystävät on ihmiselle.
Nyt se mitä kesältä enään odotankaan on nähdä runsaasti vanhoja ja uusia kavereita, tutustua uusiin ihmisiin ja tehdä ikimuistoisia hetkiä ystävien kanssa.

2 kommenttia: