keskiviikko 16. lokakuuta 2013

time to enjoy

 Syysloma on vihdoin alkanut ja tää viikko on siis aikaa rentoilla ilman koulukiirettä! Mä päätin tulla iskemäään tänne pikaisesti parit kuvat
mun super ihanasta aamupalasta ja yhdestä uudesta lemppari paidasta. Mulla ei oo alkuviikkoon minkäänlaisia suunnitelmia, mutta uusi talvitakki ois
ihan kiva hommata. Tänään mun päivä alkoi tosi aikasin jo joskus yheksän aikaan, joka on mulle aivan huippu suoritus, oon nimittäin niin
kauhee nukkuun aamuisin! Aamupäivä menikin sitte kaverin kanssa pihalla ja kohta aattelin tehä jotai hyvää välipalaa ja mennä nautiskelemaan
sitä salkkareita katsellen. Pitäkää aivan huippu syysloma, nimittäin mäkin ajattelin :)


8 kommenttia:

  1. Voi että toi sun aamupala näyttää tosi herkulliselta ! :> Mun mielestä sä oot tosi hyvä blogaaja, sun tekstit ei oo liian pitkäveteisiä ja kerrot kivalla tavalla sun päivistäs, jatka samaan malliin :3 Tää on yks mun lempiblogeista.

    http://prinsessanelamaajenna.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ei vitsi nää sun ruokakuvat on ihanan näkösiä :3 Ja toi paita sopii sulle ihan tosi hyvin, ihan sun tyylinen!♥
    Ja ehkä voisin tälleen ohimennen sanoo, että mun mielestä oot ihan hirmu hyvä laulamaanki :') !!

    http://beautiful-life-of-linda.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. wou, oot ihan mielettömän kaunis! :o

    VastaaPoista
  4. TUnnetko Karoliina Hämäläisen ootte niin super saman näköisiiii?

    VastaaPoista
  5. Tää sun blogis on huippu ja noi kuvat kanssa!:)

    VastaaPoista
  6. sulla on aivan ihana blogi! kuvineen kaikkineen!::D mutta mä oon ite alottanu blogaamisen ihan pari päivää sitten joten kysyn... miten tohon otsakkeeseen saa laitettua kuvan/kuvia???? :)

    VastaaPoista
  7. Eikä miten hienoi kuvii! Oot hirveen kaunis :) ja tuo bannerin on tosi hieno!
    http://training-diaries.blogspot.fi/

    VastaaPoista