sunnuntai 27. lokakuuta 2013

colorful weekend

Moikka kaikille pitkästä aikaa ! Mulla on ollu iha hirveen pitkä tauko täälä blogissa ja monet onkin jo tullut kyselemään postauksia.
Haluun kiittää ihan hirveesti kaikkia, jotka on laittanu ihania viestejä ja kommentteja tulemaan, ootte mahtavia. Lisäks mulla on muutaki ilonaihetta
nimittäin mulla on ollut aivan huikeen kiva viikonloppu! Perjantai meni ensinnäkin ihan kotona löysäillen ja yhteen hyvään kirjaan uppoutuen. 
Läksyjen ja kokeiden suhteen oon silti jääny vähä laiskaksi.. Sit eilinen meni Jimin kanssa leffassa ja kaupungilla. Oli aivan huippu kivaa ja pakko sanoo, että toi
millerit- leffa oli ihan hurjan hyvä!
Tänään päivä on nautiskellen mm noista hedelmistä ja telkkua katsellessa. Mulla on muutenkin ollu ihan hirveen hyvät pari viikkoa ja tuola laivalla oli kanssa ihan tajuttoman kivaa!

9 kommenttia:

  1. Hiukan ihana hedelmä ateria! <3 Tekee mieli syödä :)

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. ihania hedelmiä!!
    ja kuka on muuten jimi?:)

    VastaaPoista
  4. Voi että miten ihania hedelmiä!! Ja teetkö Sä ite aina noi kaikki aamupalat ja syömiset mitä sun blogissa on? Saat aina mulle hymyn huulille kun nään tollasii kuvii täällä!

    VastaaPoista
  5. Voi että miten ihania hedelmiä!! Ja teetkö Sä ite aina noi kaikki aamupalat ja syömiset mitä sun blogissa on? Saat aina mulle hymyn huulille kun nään tollasii kuvii täällä!

    VastaaPoista
  6. Oouu menit siis vilppolankaa leffaa <33 Oisitte niin söpö pari ja hei millerit on hyvä leffa !

    VastaaPoista
  7. sun kuvat tekee mut aina niin hyvälle tuulelle ! vaikutat aivan ihanalta tyypiltä ♥

    VastaaPoista
  8. Sulla on aivan ihana blogi!<3 Ainakun tulee postaus oon niin ilonen! Kuvat on isoja ja hyvä laatusia, ja sää oot niin kaunis että en kestä! Mutta joo oli mulla ihan oikeetakin asiaa!:) Nimittäin postaus ehdotus, olis nimittäin tosi kivaa jos tekisit huonepostauksen! Mua on jo kauan kiinnostanu miltä sun huoneessa mahtaa näyttää ja varmaa aika monta muutaki!:)

    Kiitos jo etukäteen!:))

    Ps. Tosi paljon onnea the voice kidsin johdosta, sulla on aivan mahtava ääni ja olit mun lemppari! Jatka laulamista se on sun juttu!:)

    VastaaPoista