lauantai 21. syyskuuta 2013

weekend

 
Laiskuuden huipuilla asusteleva bloggaaja sai vihdoin voimia raahata kameran mukaan kaupungille ja räpsiä pari kuvaa parhaista
wayne's coffeenin juomista ! Tää ilta ja eilinen on hymyillyt mulle taivaallisen auringon laskun kera. Oon viettäny kaksi aivan super ihanaa iltaa
kavereiden kanssa. Toinen meni lähimaastossa viettäessä iltaa ison perhepizzan ja fanta tölkkien kanssa muutaman kaverin kanssa ja tänään
suuntasin kaupungille nauttimaan juurikin tuosta caffe frapesta ! Viikonlopunna mun yllä on jo nähty viimevuonna pukilta saatu h&m:män maihinnousutakki
pienellä pileevuorella ja tekoturkishupulla. Viime vuonna toi takki kävi mulle hyvin keskitalvestakin, mutta nyt tuntuu ettei pieni vuori takin sisässä haittaa yhtään.
Huomenna luvassa on hieman kiireisenpi päivä pelissä ja läksyjä tekien. Pitäkää kiva loppuviikko ! :)

18 kommenttia:

  1. Aivan ihania kuvia B)! käy kattomas mun uutta postausta:)!

    http://wenlanviisauksia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Millä teet sun bannerin? :) Sori jos on kysytty kyllä monta kertaa mutta kun olen laiska en jaksa selata. Sori. Kiitti jos vastaat jo etukäteen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vähän kaikilla erillaisilla netistä löytyvillä ohjelmilla yritin ton säätää :D!

      Poista
  3. oot teeveessä 8D t. Viveka timonen

    VastaaPoista
  4. THEVOICEOFKIDS! Näin sut, ja sulla on hyvä ääni (:

    VastaaPoista
  5. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  6. sulla on ihana blogi(: käy kurkkaan munkin blogi ja liity vaik lukijaks!(: http://eltsyn.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Ah rakastan sun bannerii ja nää kuvat on ihan sikke kauniita!♥ http://junesalise.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. oot hirmu kaunis ♥ sulla on muute tosi hyvä lauluääni !

    VastaaPoista
  9. Hey there, loved your blog, just followed you on GFC, (697) would you mind to follow back?

    mandyshareslife.blogspot.com

    MandySharesLife FACEBOOK PAGE

    VastaaPoista