lauantai 7. syyskuuta 2013

Autumn morning

 

 Syyskuun aamut on ihan tajuttoman ihania ! Aurinko valaisee ja silti on viileä ilma. Mä oon saanu jo aika hyvin tän flunssankin pois.
Aamulla oon jaksannu siivota huoneen ja tehä osan läksyistä. Pääsenpä siis viettämään huoletonta viikonloppua kavereiden kanssa, ja tarkotus oliskin
lähtee shoppailemaan kaverin kanssa, jos olo pysyis hyvänä. Lisäks oon jaksanu tyhjentää mun vaatekaapin kaikista turhuuksista
(aikamoinen kasa sieltä niitä löytyikin) ja innostuin myös penkomaan äidinkin vanhoja vaatteita. Kyllähän sieltä pari kivaa vaattetta pääsee pienen tuunauksen jälkeen
täydentämään vaatekappia. Pitäkää kiva viikonloppu ja yrittäkää varoa tota kurjaa syysflunssaa.

8 kommenttia:

  1. Oi vitsi kui kaunis oot & ihania kuvia + aivan ihana blogi! :)

    VastaaPoista
  2. Aivan järjettömän ihania kuvia! *o* Sun kirjoitustyylisikin on tosi mukava, ihan huippuihana koko blogi! <3 Jäin varmaan vartiks selailemaan postauksia ja ihailemaan kuvia :) Sait musta kyllä tosiaan uuden innokkaan lukijan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua ihan tajuttoman siistii kuulla ! kiitän ja kumarran tuhannesti ♥

      Poista
  3. Ihania kuvia ihanalla ihmisellä :* ♡

    ♡ starshipslove.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Tosi ihana blogi!(: Oon lukenut sun aijempiakin postauksia ja noi berliinin ja ruotsin postaukset oli aivan tajuttoman kivoi! Tosi laadukkaita kuvia ja täydellinen ulkoasu!(:

    http://janinanlaiffii.blogspot.fi/

    VastaaPoista