keskiviikko 11. joulukuuta 2013

DECEMBER


Huhhuh. Entiä miks epäonnistuin taas ton bannerin kanssa. Ainakin mun koneelta se näyttää tollaslta harmahtavalta pikselimössöltä, kun taas
koneen työpöydällä aian erilaiselta. No joka tapauksessa pakko myöntää, että mulla on ollut ideat vähän hukassa näien  kylmien ja pimeiden
joulukuun päivien kanssa. Nyt sit makailen kotona kipeenä ja aattelin tänne jotain tempasta. Mulla on näköjään viime kuustakin vaan yks postaus, mutta mulla on jo
pää täydeltä ideoita mietittynä joulun aikoihin! Miettikäss että jouluunkin on enäää pari viikkoa! Mä en oo kerenny ostaa eden joulukalenteria vielä..
(hah oon todellaki myöhässä tän joulun suhteen).  Onneks viimeset kokeetkin on raivattu pois näiltä viimesiltä viikoilta ja nyt on sit enemmän aikaa keskittyä
reeneihin ja joulun laittoon.

4 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. sulla on kyllä niin upeita kuvia aina postauksissa !! =)
    http://ftdbyjenni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Ihana blogi ja oot ihan superkaunis! Paljon toi sun kamera makso?

    VastaaPoista
  4. Siulle olisi haaste miun blogin puolella :)
    http://ilovetolivenow.blogspot.fi/

    VastaaPoista